اجتماعی
اجتماعی

اجتماعی

رسایی به روحانی گفت :

رسایی به روحانی گفت :اکنون رییس جمهور محترم باید به صراحت پاسخ دهد که با شکستن برند مقاومت 34 ساله خود در نه به آمریکا چه چیزی به دست آورد؟   
در برابر آبنبات مکالمه تلفنی اوباما و خداحافظ گفتن دست و پا شکسته عروسک صهیونیست‌ها هرچند به درخواست‌ آنها چه قهرمانی‌ای آفریده شد."
جناب رسایی جواب سوال شما را باید آقای روحانی بدهد ولی من از شما نماینده مجلس سوال دارم که در این چند سال که نماینده بودید چه قهرمانی برای این ملت آفریدید و یا چه باری را از دوش این ملت برداشتید .آنچنان از خود قهرمانانه سخن می گویید که گویا یکی از انقلابی هایی که تاثیر در پیروزی این انقلاب داشته شما بودید . در طول این 35 سال و یاقبل تر که نام شما در هیچ مبارزه ایی شنیده نشده است . راستی شما که آنقدر نگران خون شهدا هستید در دوران جنگ چه فعالیت هایی را دارا بودید. آقای رسایی شما که دائم از طرفداران احمدی نژاد بودید در طول حکومت ایشان چه افتخاراتی را نصیب این کشور و ملت کردید؟ واقعا شما به چه می نازید که آنقدر دست پیش را گرفته اید که پس نیفتید ؟ آقای رسایی اگر ملت فعلا از شما واعمالتان جواب نمی خواهند این از بزرگمنشیشان است که سکوت اختیار کردند .ولی بدانید که دیر یا زود باید در برابر ملت جوابگو باشید . البته هر وقت که دیگر به درد بزرگانتان نخورید . راستی شما که آنقدر نگران این کشور هستید روزی سر زده به آنهایی سر زدید که در حال کلیه فروختن برای امرار معاششان هستند؟ آنوقت دم از دلسوزی نظام بزنید . آقای رسایی خوشبختانه دیگر حنایتان رنگی ندارد .
فرید صلواتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد