اجتماعی
اجتماعی

اجتماعی

عجیب‌ترین پروژه‌های علمی جهان+ تصاویر



در این پروژه‌ها افراد خودشان به داوطلب خواستار آن بودند که آزمایشات پزشکی رویشان انجام شود.

۱  . ناسا نیازمند داوطلبانی است که به مدت ۱۵ دقیقه متوالی در تخت بمانند، تا در طی پروژه‌ای عظیم آینده پروازهای فضایی را بررسی کنند و داوطلب‌ها باید شرایط ویژه‌ای داشته باشند که از جمله می‌توان به غیر سیگاری‌های و وضعیت جسمی سالم سرنشین‌ها اشاره کرد.
۲. مطالعه‌ای که به داوطلبانی نیاز دارد که هر روز فقط ۴ کیک پرچرب را بخورند.
دانشجویان دانشگاه اوسیالا در سوئد برای تکمیل پروژه‌های علمی خود نیازمند افرادی هستند که به مدت ۶ هفته تنها ۴ کیک پرچرب بخورند.
آنها با این پروژه‌ می‌خواهند روی اسید چرب و سوخت و ساز بدن بررسی و تحقیق کنند.
۳. دهها هزار نفر از مردم در حال آماده ترک خانه، مشاغل خود در کره زمین هستند تا در یک سفر بی‌بازگشت به مریخ بروند. این گروه اولین مستعمره نشینان سیاره مریخ هستند و تنها افراد ۱۸ سال می‌توانند داوطلب شوند.
1841705_742
۴. داوطلبانی که به خاطر پول حاضر شدند پشه مالاریا آنها را نیش بزند.
پشه مالاریا جزو پشه‌هایی است که هنگامی که شخص را نیش بزند، احتمال زنده ماندن شخص بسیار کم است، و علائم شدید و ناگواری در او به وجود می‌آید، با این وجود ۲۷ داوطلب حاضر شدند تا پشه مالاریا آنها را از طریق خونشان نیش بزند، با اینکه می‌دانستند احتمال زنده ماندنشان بسیار کم است.
۵.گروهی از مردم برای محافظت از مصرف‌کنندگان آمریکایی حاضر شدند تا غذاهایی که ادعا شده بود، مواد افزودنی شیمیایی خطرناکی دارند را میل کنند.
این گروه ۱۲ نفری ظرفی از غذا را که حاوی مواد شیمیایی بود را تست کردند و به عنوان شجاع‌ترین مردان در زمان خودشان معرفی شدند، اما مشاهده شد که آن‌ها به وضعیت ناگواری افتادند و دچار استفراغ و تهوع شدید شدند.
۶. دانشمندان در دانشگاه خواستار آن بودند که فقط چیپس بخورند و بجز سیب زمینی چیزی نخورند، زیرا آنها در مطالعات خود یافته بودند که چیپس تغییراتی در بدن و گوش‌ها و نحوهٔ شنوایی ایجاد می‌کند و خواستار داوطلبانی بودند که برای مدت‌ها طولانی تنها چیپس میل کند.
۷. مردی که با دریافت پول داوطلب شد که ادعا کند پدر بزرگ خود را کشته است و شخص قاتل از زندان خارج شود و حاضر شد تا سال‌های بسیار طولانی در زندان بماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حصان 1392/10/03 ساعت 18:49 http://hesan-a

هر روز بر روی دلــــم می نویسم:

” عاشــــقی تا اطلاع ثانــوی ممنــــــــوع ”

به رویـــــای با تـــــو بودن که می رسم دیــــگر بـــــار دلـــــم می لـــــرزد ...
اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد