اجتماعی
اجتماعی

اجتماعی

باز هم سانسور خبر توسط صداوسیما

روزنو-خبر مصاحبه روحانی با شبکه امریکایی و سفر هیئت ایرانی به نیویورک در صداوسیما سانسور شد.

مصاحبه روحانی با شبکه ان بی سی که در رسانه های دنیا بازتاب گسترده ای داشت در کنار آغاز سفر وزیر خارجه به نیویورک در اخبار 14 صداوسیما به نوعی سانسور شد.
در خبر 14 امروز مصاحبه روحانی در لابه لای اخبار کوتاه اونهم بعد از اخبار سفرهای تابستانی و بشار اسد پخش شد و خبر سفر مهم وزیر خارجه ایران به همراه هیئت ایرانی در سازمان ملل خبری مشاهده نشد.
به گزارش آینده، شاید این آغاز روند برخورد صداوسیما با دولت یازدهم باشد؛ این روند در دولت خاتمی نیز بسیار تکرار شده بود به طوریکه اخبار مهم و در آستانه رخدادهای مهم سیاسی و خارجی دولت اصلاحات صداوسیما اقدام به سانسور و کم رنگ کردن اخبار خاتمی کرده بود

آزادی کلمه ای که همه دوستش داریم.

"مامانم اومد دیگه هیچ جا نمیره، شب ها با من میخوابه". این را نیما خندان، پسر خردسال نسرین ستوده، وقتی گوشی تلفن را برمیدارد می گوید و می دود تا مادرش را صدا کند.  
ادامه مطلب ...

باز هم احمدی نژاد!!!!

تعیین زمان ظهور امام زمان(عج) توسط احمدی نژاد
احمدی نژاد امام زمان تا چهار سال دیگر ظهور می کند؛ [درست وقت انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم]!
 
ادامه مطلب ...

نامه ای به پدر!!!

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، باتعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :
 
ادامه مطلب ...

دلگیرم!!!

راس میگن:برا کسی بمیر که برات تب کنه!همین

پیام سعدی برای فرازمینی‌ها با فضاپیمای وویجر۱

اکنون با اطمینان می‌توان گفت که فضا پیمای وویجر۱، یک سال است که وارد فضای میان ستاره‌ای شده یا به اعتقاد برخی از منظومه شمسی خارج شده است. این خبر موضوع اصلی کنفرانس خبری مسئولان پروژه ناسا در پاسادنای کالیفرنیا بود.

وویجر۱ اولین دست‌ساخته بشری است که توانسته است پس از طی ۱۸ میلیارد کیلومتر که سی وشش سال طول کشید از این مرز بگذرد. شواهد نشان می‌دهند این فضا پیما اکنون در ناحیه‌ای است که گازهای یونیزه شده بین ستارگان بر یون‌هایی با منشا خورشیدی که هنوز اثر کوچکی از آنها دیده می‌شود، غلبه دارند.

  ادامه مطلب ...

موضوع انشا کلاسی این بود :( در آینده می خواهید چه کاره شوید؟)

.در اینجا انشای یک دختر بچه ی ۱۰ ساله رو که از همه جالب تر بود میذارم:

.... خوب نمی دانم که فـا.حـشــه ها

چه کار می کنند ولی به نظرم شغل
 خوب 
ادامه مطلب ...

نامه زیباکلام به مکارم شیرازی و مهدوی کنی

صادق زیباکلام - استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی و اجتماعی - با انتشار نامه‌ای خطاب به آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله مهدوی کنی، به نگرانی‌های آنها درباره عزل و نصب‌های اخیر سرپرست وزارت علوم پاسخ داد.

  ادامه مطلب ...

زنی که قرار است با ۱۰۰ هزار مرد رابطه جنسی انجام دهد + عکس

یک زن لهستانی در اقدامی بی‌شرمانه سفری را به دور دنیا را آغاز کرده که در جریان آن قصد دارد با صد هزار مرد از تمام شهرهای جهان رابطه جنسی نامشروع برقرار کند.  ادامه مطلب ...

پاک ترین دولت!



یک فساد مالی دیگر در دولت احمدی نژاد کشف شد!

 
ادامه مطلب ...